perjantai 2. syyskuuta 2011

Nro 1

Minä olen Marjut M.,ja olen syntynyt 19.9.1986 Jorvissa. Asuin parikymmentä ensimmäistä ikävuottani Huhmarissa, Vihdissä. Perheeseeni kuuluu vanhempien lisäksi vuotta nuorempi pikkusisko, jonka kanssa emme enempää erilaisia voisi olla. Peruskouluni ja opiskeluni kävin sekä Huhmarissa, Nummelassa että Lohjalla. Olen merkonomi. 20-vuotiaana sanoin heihei maalaiselämälle ja muutin Vallikalliolle, Espooseen. Viimeiset 4,5 vuotta olen työskennellyt tekstinkäsittelijänä, pari kuukautta sitten siirryin nykyiselle työnantajalleni. Avovaimo minusta tuli kolme vuotta sitten, kun poikaystävä muutti saman katon alle. Olen avovaimouden ja konekirjoittajan lisäksi mm. vasuri, biseksuaali, punapää, lävistetty, tatuoitu, stressipallo, aamuvirkku, hellyydenkipeä, puuma ja siivousintoilija.

Tässä blogissa käsittelen mitä milloinkin vastaan sattuu tulemaan, aihealueita rajaamatta, mm. arkeani, työtä, juhlia, ihmissuhteita, keikkoja ja hankintoja. Kerron jotain historiastani, perheestä, ystävistäni, nuoruudestani ja tyylin kehittymisestä. Valotan kiinnostuksenkohteitani kuten lukemista, musiikkia, elokuvia ja pelejä.

Tervetuloa!
 
2/2011
 

2 kommenttia:

  1. Hyvä Marjut! Tervetuloa julkisten stalkkausblogien maailmaan!

    VastaaPoista
  2. *Stalk* >:D No ei, kiva kun aloitit blogin, niin on helpompi pysyä ajan tasalla kuulumisista. :)

    VastaaPoista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)