perjantai 30. syyskuuta 2011

Vaellusleskeys

Olin hyvissä ajoin sopinut viikolle paljon tekemistä ja treffejä, jotta aika ei kävisi pitkäksi, eikä ikävä iskisi avokin ollessa tuntureita huiputtamassa.

Maanantaina kävin kummitädin luona syömässä. Täti asuu kätevästi 1,5 km päässä minun kämpiltä. Tarjolla oli hyvää ruokaa ja sohvakin taisi olla oletettua mukavampi kun siihen tahattomasti torkahdin. Illan päätteeksi vielä keinuttiin pihalla ja odotettiin kummisetää saapuvaksi, jotta sitäkin vielä ehtisin moikata.




Tiistai-iltana B tuli syömään ja leffailtailemaan. Minä tein ruoat ja kaveri toi mukanaan isoimman karkkipussin, mitä olen eläissäni nähnyt. Oli nähtävästi hieman innostunut Karkkitorilla. Sademies pyörimään, mutta aikaisin sitä silti piti mennä tutimaan, että jaksaa töissä.


Keskiviikkona seuraavaa leffailtaa. Annis tuli pitämään Disneymaratonia kanssani. Katseltiin Kaunotar ja hirviö, Aladdin ja Hercules. Viimeisin oli pakko katsoa, koska Annis ei sitä koskaan ollut nähnyt. Vad synd! Sentään yksi parhaista! Kaverin keikka olisi myös ollut DOMissa, mutta 1) olin jo sopinut muuta 2) menisi liian myöhäiseksi. Kuunnelkaa hyvää sössöä: http://www.myspace.com/fearofdomination

Torstaina tulin ensin kodin kautta lepäämään. Olo on ollut kämänen koko viikon. Toissa maanantaina alkanut yskä ei näytä paranemisen merkkejä, jonka lisäksi nenäkin alkoi vuotamaan. Tehopäikkäreiden jälkeen lähdin Selloon hakemaan Postista odotettua pakettia:


Hymph, en selvästikään ole kärsivällistä tyyppiä, vaan pakko saada heti kaikki. Junassa lueskelinkin Sarvia hetken aikaa ja jo parin sivun päästä olin täysin koukussa. Suosittelen (näin reilu sata sivua lukeneena). Ennen illan muuta ohjelmaa ajattelin käydä kartuttamassa hiusvärivarastojani, eli Cybershopista Fireä mukaan. Pillarboxia onkin vielä kaappi täynnä.


Morticiasta en löytänyt mitään, vaikka alelappuja liehui joka tangolla. Jatkoin Backstreetille, josta harvemmin lähden tyhjin käsin. Nytkään ei mitään pakollista hankinttavaa ollut, mutta silti mukaan tarttui seuraavat vaatekappaleet:


 -Säärystimet. Pikkuisena mulla kyllä yhdet oli, mutta nekin oli siskolta käännetyt, enkä niitä ole vuosiin nähnyt.


 

-Bolero, elämäni ensimmäinen! Ja olen tosiaan ainakin sen kymmenen vuotta nättiä kappaletta etsinyt. Huppu, rypytyt hihansuut ja edessä ketjua ja ristiä.


-PVC-hame. Noku... Yhtään pätevää syytä mulla ei tämän ostolle ole, mutta esitän nämä silti: nätti, alennuksessa ja olen heikkona PVC:hen.

En taaskaan muistanut kuinka nopea ostoksillakävijä olenkaan ja sitten odottelinkin 1,5 tuntia ravintolaillan alkua. Lukien aika kului hyvin. Meitä oli semmoset vajaa parikymmentä kaveria, jotka menimme Kokomoon syömään ja istumaan iltaa. Eräs ystävä oli tämän kokoontumisen järjestänyt ainakin osaksi sen takia, koska vietettiin Syö!-viikkoa Helsingissä ja halpaa sapuskata sai ympäri kaupunkia.


Viikonloppu häämöttää edessä ja kaksi keikkaa olisi tiedossa. Harmikseni jouduin hetki sitten toteamaan, että vaikka kuinka koitin taistella vastaan, on köhäni ja nuhani saanut lämpöilyn seurakseen. Kunhan nyt ei vain pahenisi...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)