maanantai 21. marraskuuta 2011

Humputtelua

Menolauantai. Aamulla aikaisin ylös, naama kuntoon ja keskustaan. Treffasin ensin avokin, joka oli ollut ryyppyillan jälkeen kaverillaan yötä, ja menimme Kamppiin odottelemaan Mikkelintuttuja saapuviksi. He olivat tulleet Helsinkiin kaverin tupareille, joihin minäkin olin menossa, mutta sitä ennen piti hoitaa tärkeitä asioita alta pois.


Ed sai enemmän huomiota osakseen. Rinkulankin laitoin vaihteeksi huuleen!


Ublu <3___<3

Käytiin humputtelemassa! Ihan ekana Backstreetin uuden liikkeen avajaisiin, josta nappasin mukaani mekon. Tiedän jo missä sitä pääsen ekaa kertaa käyttämään. Kampista löysin myös Bijou Brigitten, jonka olemassaolosta en aiemmin ollut tietoinen. Ihan uusi kauppa minulle. Löysin kauheen kivan kaulakorun ja siitä tuli heti yksi lempparikoruistani. Tuon tyylistä olenkin jo kauan etsinyt. Etsinyt as in toivonut tulevan eteeni ilman vaivannäköä. Käytiin Amarillossa syömässä ja pyörittiin vielä Kampissa.


Kampissa treffasin pari kaveria, joiden kanssa lähdettiin Matinkylää kohti, jossa vietettiin E:n 21-vuotissynttäreitä. Teemana black & white. Vaatekaapissa oli vain pari lumppua valkoisena, joten pistin päälle muuten mustaa ja valkoisen kauluspaidan. Otin kuitenkin varapaidan mukaan, jottei koko päivää joudu olemaan valkoista yllänsä. Vihreä T-paitahihainen kauluspaita on vaatekaapin parhaimmistoa, vaikka se tulikin ostettua aikoinaan 2008 pakon edessä kaverin vihreäpainotteisiin TJ0-bileisiin.


Matinkylästä kuitenkin joutui juoksemaan jo muutaman tunnin kuluttua seuraaviin juhliin, eli Kontulaan V:n tupareihin. Olin siellä jo edellispäivänä pyörähtänyt, mutta lähdin ajoissa pois, jotta en olisi lauantaina väsynyt silmäpussi-Marjut. Puolen yön aikoihin vielä Baseen ja kotiin tietenkin yöksi.



Laitoin alla vasemmalla olevan kuvan fb:hen ja sain kasan järkyttyneitä kommentteja, olivat pikkukuvasta katsoneet, että olin leikannut itselleni polkkatukan. Juu ei. Olin aamulla pistänyt hiukset kiinni, tökkinyt pinnejä pään täyteen ja tehnyt jonkinnäköisen suttunutturan.


Iloiseksi yllätykseksi huomasin, että jokin aika sitten John Ajvide Lindqvistiltä on ilmestynyt uusi kirja; Kultatukka, tähtönen. Pistin tilaukseen. Olen lukenut Lindqvistin kolme aiemmin suomennettua kirjaa. Ystävät hämärän jälkeen ja Ihmissatama oli melkoisia teoksia, Kuinka kuolleita käsitellään ei niinkään. Itselle ei ainakaan uponnut, mutta luettava oli kun kerran sen olin mennyt aloittamaankin.

1 kommentti:

  1. Hah :D Mä kyl tiesin ettet oo leikannu. Tunnen sut sen verran hyvin!

    VastaaPoista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)