lauantai 3. joulukuuta 2011

Elämää avovaimona

Juttuja vuosien varrelta.

Tyhjensin kamerani edellisiltaisista kuvista:
E: "Mikä ton nimi oli? Tuija?"
M: "...Sonja."
E: "Eiks sen Sailan kaverinkin nimi ollu Sonja?"
M: "...Heini."

Meillä oli pesukone rikki.
M: "Meillä on sit bileet torstaina."
E: "Mitkä bileet? EIKU ANNA MÄ ARVAAN! Hmm... jotain oli torstaina... jotain... korjaaja tulee... meillä on pyykkibileet!"
M: "Juuri se sana, mikä oli mielessä. :o"

M: "Voitko sä siivota ton vaatekasas tosta lattialta ni pääsen imuroimaan?"
E: "Mitä jos mä imuroisin?"
M: "Eli sä et jaksa vielä nostella vaatteitas ja sen takii lupaudut itse myöhemmin imuroimaan?"
E: "Niin."

E oli Lapinreissullaan ja soitteli eräänä lauantaiaamuna kuulumisia. Vietimme M:n kanssa tyttöjen viikonloppua.
E. "Oliks M:lla kikkei?"
M: "On sillä joku tossa sohvalla."
E: "Onks se söpömpi ku minä?"
M: "Ei."
E: "Hahahahah se on ruma."

E: "Maaarjuuuut, voitko mennä tekee mulle lämmintä mehuaaaa, olen niin kipeeee. Meeee nyyyt, olen niin söööpööö."

Viime helmikuussa.
M: "Aattele, ollaan oltu 2,5 vuotta yhdessä."
E: "Ollaanko vielä toisetkin?"
M: "Oke."

Vanhempani olivat avittaneet ostamamme sohvan kanssa ja hakeneet sen peräkärryllään ja tuoneet meille. E ja isä kasasivat sitä olohuoneessa.
E: "Antaa Marjutin laittaa, sen pitää ymmärtää miten asiat toimii."
Isä: "Ei se mitään ymmärrä."

Viimeiseksi jätin kaikkien aikojen suosikkini. Heräsin yöllä neljän aikaan ja pelästysin ääniä olohuoneessa. E oli tullut baarista ja nukahtanut sohvalle.
M: "Milloin sä tulit kotiin?"
E: "Taksilla."
M: "Eiku milloin?"
E: "Bussilla."
M: "Kulta, mihin aikaan sä tulit kotiin?"
E: "Meille."

Pientä triviaa: tapasimme 18.6.2008, kun Nummirock-kyytiläiseni kysyi mahtuuko yksi hänen kaverinsa vielä mukaan. 6.8.2008 aloimme seurustella. Rakastan tuota pientä söpöä hassua pupuani.


Nummirock 2010

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)