keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Goottikirppis

Facebookiin kuukausi takaperin perustettu Goottikirppis-ryhmä ("Ryhmän tarkoituksena on myydä goottiaiheista tavaraa Suomessa Facebookin kautta.") on osoittautunut mitä parhaimmaksi ideaksi, oon tykännyt ihan kauheesti! Löytyy helposti vaikka mitä nättiä, toisin kuin esim. huuto.netissä lähes kaikki mustat lumput on pistetty hakusanojen "gootti", "rock" yms alle. Tällä viikolla tuli postin mukana kolmas Goottikirppiksen kautta ostamani aarre.

Lip servicen toppi pelasti mut kaikelta tulevan viikonlopun vaatekriiseilyltä. <3____<3 So pretty.

Tämmöinen oli eksällä aikoinaan ja tuli kovasti lainailtua. Nyt mulla on oma, omaaa!

Punamustat rannekorut ja kaulakoru ihan huuuuusivat mun nimeä.

(Kuvat myyjien ottamia.)

Loppuviikko on otettu töistä vapaaksi, salilla on käyty hulluna, reppu on pakattu ja tukkaan pistetty lisää väriä. Olen valmis! Kolmen vuoden tauon jälkeen Spinefeast @ sea.

1 kommentti:

  1. On mulla tuo paita vieläkin! :D Ei enää tuu nii pal käytettyy, mut välil kuitenkin :) t. B

    VastaaPoista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)