keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Pupu Tupuna

Tämä onkin sitten viikon ensimmäinen ja viimeinen postaus, koska huomenna kutsuu Nummirock.

Olen viime viikosta toiminut kummitädin henkilökohtaisena hortonomina ja käynyt päivittäin puutarhankasteluhommissa tämän ollessa mökkeilemässä. Eilen illalla mennessäni kastelemaan kukkia olin saada slaagin kun yhtäkkiä tuijapensaan alta pomppi pienenpieni rusakko esiin. Voiiii kun se oli pieni ja kämänen pallero! Jatkaessani kastelua havaitsin vielä kolme muuta poikasta.

Cute overload.





Ennen työsarkaani olin myös tehnyt jotain ihmeellistä! Minä, kaavoihin kangistunut ja arkena aikaisin nukkumaan menevä vanha nainen, kävin baarissa! Oon ehkä kaksi kertaa elämäni aikana käynyt Kalliossa baarissa, mutta nyt oli hyvä syy mennä. Sveitsiläinen kaveri oli saapunut Suomeen ja sitä kävin moikkaamassa muiden kanssa Bar 21:ssä. Arkimodella liikenteeseen pariksi tunniksi, mutta kuitenkin kymmeneksi kotiin, kuten työssäkäyvän ihmisen kuuluukin. Hiukset olin jopa saanut kuntoon festareiden kunniaksi; tyvikasvulle tein katoamistempun ja Nuclear rediä päälle.


Muutama hassu tunti vielä ja klo 13.30 vaihdan vapaalle. Tiedossa lyhyt 2,5 viikon pyrähdys lomalla, joka on jo suunnitelmia pullollaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)