keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Fanitytön kootut vaatteet

Olen kesän aikana kunnostautunut bändipaitojen saralla. Tykkään arkena töissä ja salilla käyttää miesten bändipaitoja, mutta eihän mulla ole kuin yksi ainokainen itselläni, Nine inch nailsin vuoden 2007 Suomen keikalta ostettu härpäke. Muut on sitä girliemallia ja niitä löytyy vaikka kuinka. Olin lainaillut poikaystävän paitoja, mutta tästä tavasta hän ei ollut kovinkaan iloinen.  Toisaalta yksikään hänen paidoistaan ei ole bändiltä, josta pitäisin. Joten huuto.net, näytä voimasi!

Tällaisia kotiutin:



Atm työmode, päällä Turisas-paita ja vihreät reisitaskuhousut.

Ja töistä puheen ollen... Kesällä sairaaloista menee osastoja kiinni ja terveyskeskuksissa on hiljaisempaa, mikä tarkoittaa sitä, että työt loppuu tekemällä. Viime heinäkuussa olin kaksi viikkoa töissä tekemättä mitään. Yhtäkään sanelua en kirjoittanut ja vietin sen 40h/vko selaillen epätoivoisesti nettiä ja pelaten Miinaharavaa. Ennustan, että viimeistään ensi viikolla tilanne on sama. Alan tuomaan ristikoita ja kirjoja työpisteelleni ja Bubble shooter on paras ystäväni.

2 kommenttia:

  1. Hassua, minä kun muistan muutaman vuoden takaa tytön, joka sanoi ettei tykkää Profane Omenista.. :)

    VastaaPoista
  2. Oon sitä kuunnellut ainakin 07 loppuvuodesta lähtien. Silloin ainakin muistelisin ensimmäistä kertaa menemällä menneeni keikalle. Ehkä en joskus ollut vielä lämmennyt sille. Kenellä on tällaisia muistoja? :)

    VastaaPoista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)