sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Ja juna kulkee vaan

Hupsistakeikkaa. Luin uusimpia blogimerkintöjä, Lightnessilta tulla tupsahti sekä haaste että arvontavoitto. Wohoo! ^__^

1. Each person tagged must post 11 things about themselves
2. They must also answer 11 questions the "tagger" has set for them
3. They must create 11 more questions to ask to ask bloggers they have decided to tag
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their posts. 
5. These lucky bloggers must be then told.
6. There is no tag backs.

11 faktaa minusta:

1. Vingun ja mouruan kotona paljon hellyyden perään. "Tuu säänkyyyyn! Haliiimaaaaaan!"
2. Tokaisin yleensä kavereille sun muille, jotka ovat lähtemässä juhlimaan/juomassa tai kun itse lähden paikalta pois tms "ihmisiksi". Tämä juontaa juurensa siihen, kun äiti näin kehoitti minulle jo 15-20 vuotta sitten joka kerta heittäessään mua kaverin luokse kylään.
3. Oon hyvin aikataulukeskeinen, säntillinen ja minuutilleen asioista kiinni pitävä.
4. Hui kauheeta oon bisse.
5. Hui kauheeta oon vasta toisessa parisuhteessani.
6. Hui kauheeta juon kerran kuussa-parissa ja oon tylsä, enkä osaa pitää hauskaa.
7. Parasta maailmassa on joko a) maata sängyssä lämpimässä peiton alla lukien b) maata sängyssä lämpimässä peiton alla poikaystävän sylkyssä c) maata sängyssä lämpimässä peiton alla lukien poikaystävä vieressä unissaan tuhisten.
8. En saa luettua Sofi Oksasen uusinta kirjaa millään. Ostin sen heti sen ilmestyttyä ja oon vasta ensimmäiset ~40 sivua saanut alas. Kuitenkin tässä 2,5 kuukaudessa, jona oon väkisin yrittänyt saada sitä luettua, oon kuitenkin ehtinyt seitsemän muuta kirjaa lukea. Edelliset Oksasen kirjat sen sijaan luin muutamassa päivässä/viikossa. Mitä tapahtui? So boring.
9. Lemppariruoka tällä hetkellä: keitetty kananmuna. Voisin syödä niitä niiiin monta päivittäin.
10. Oon dieetillä. Oon jojolaihduttaja.
11. Yritän saada aikaiseksi vielä tämän vuoden puolelle Hopeanuoli-maratonin. Pelkäsin kuollakseni karhuja katsottuani ko. sarjaa ensimmäistä kertaa liian nuorena isäni veljen luona.

Kysymykset minulle:

1. Mitä bloggaaminen merkitsee sinulle?
Kiva pieni harrastus. Tykkään kertoilla kuvien kanssa asioistani. Toista se on (ja kämäsempää) laittaa esim. fb:hen kauhee määrä kuvia ja joku pieni kuvateksti.
 
2. Oletko leppoisa vai tulistuva persoona?
Enköhän enemmän käänny tuohon tulistuvaan persoonaan päin, vaikka eniten siitä kärsivät vain ne kaikkein läheisimmät ihmiset. Muille taidan enemmän olla semmoinen topakka täti-tyyppinen tapaus.
 
3. Miten vanhempasi suhtautuvat pukeutumiseesi?
Ei se ikinä ole ollut niille mikään "juttu". Ainoa, mistä on joskus tainnut tulla sanomista, on hameen pituus. Nykyään saattaa kuulla, on "onko sulla uus paita/housut/hame?" ja siihen ne intressit loppuvatkin.
 
4. Mihin ammattiin olisit lapsena halunnut?
Kampaaja tai oopperalauluja. Being dead searious here.
 
5. Jos sinun pitäisi pärjätä kymmenellä vaatteella ja kymmenellä meikkituotteella, mitkä ottaisit?
Bändipaita, musta perustoppi, musta pvc-korsetti, musta basic huppari, arkihame eli vaikka vakosamettiminari, pvc-hame, camominari, farkut, maastohousut, maiharit. Eihän alusvaatteita ja sukkia lasketa? Ei? Hyvä. Mulla ei ees taida olla kymmentä eri meikkituotetta... Valokynä, meikkivoide, ripsari, nestemäinen kajal, kirkkaanpunainen huulipuna... Errrm, hmm... No hitto. Noilla pärjään. Joku random luomipuna mukaan vielä ja meikinpoistolaput. Valmis.
 
6. Mikä on tänään piristänyt päivääsi eniten?
Apuaaa, tänään oli niin hyvä päivä. Näki kavereita, saatiin vihdoin aikaiseksi käydä Hard rock cafessa syömässä ja kipastiin leffassa, mut ehkä mä kuitenkin sanon tähän itsekeskeisesti ton lahjakorttivoiton Backstreetille. :)

7. Mielipiteesi juhlapyhistä?
Vapaapäiviä, jes! Joulu on ainoa mitä viettämällä vietän, se menee perheen kanssa. Pääsiäiseksi on traditioksi muodostunut lähteä matkalle kaveriseurassa.
 
8.  Onko tuleva hääpukusi perinteinen valkoinen vai jonkin muun värinen?
Eiköhän se ole se perinteinen valkoinen, ehkä jotain punaista tai mustaa yksityiskohtaa lisäksi.
 
9. Muotivillitys, jota et voi ymmärtää?
Haaremihousut. Legginsit.

10. Mitä toivot, että ensi vuonna tapahtuisi?
Matka ulkomaille, lomapäivät haluamille ajankohdille, loistokas Nummirock, aikaisin alkava ja pitkälle syksyyn jatkuva kesä...
 
11. Mihin suuntaan, et aio ikinä blogiasi viedä?
Liian henkilökohtaisia asioita käsitteleväksi tai pelkäksi valittamiseksi.
 
Oon paha, paha bloggeri ja huono, huono kysymystenkeksijä ja täten jää loppuhaaste kesken. Antakee anteeksi! Ja jos siinä ei vielä ollut tarpeeksi, niin oon tänään vielä laiska oikeinkirjoituksen tarkistamisenkin suhteen, varsinkin, kun ollaan jo näin lähellä nukkumaanmenoaikaani ja silmäni ovat jo puolitangossa.

Jottei olisi pelkästään tekstiä, tungen tähän vielä pari kuvaa. Tämä Heidiltä. Tämä otettu lauantain tuparisynttärinaamiaisista. Vietimme pienen romanttisen hetken halaillen taustamusiikkina
Kari Tapion Juna Kulkee.


Tämä kissa. En kestä. Samaistun voimakkaasti näihin kuviin.
Tälle nauroin hetki sitten henkeä haukkoen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)