perjantai 2. marraskuuta 2012

Once upon a time

Aloin  tätä tekemään jo reilu kuukausi sitten, mutta etsiessäni postaukseen sopivia vanhoja kuvia sain kauheet itkupotkuisat epätoivoraivarit 1,5 vuotta vanhasta kuvasta, jolloin olin noin kymmenkunta kiloa kevyemmässä kunnossa. Oli niin toivottamat fiilikset, että seuraavana päivänä aloitin 3 kk tauon jälkeen salilla käynnin sun muun liikunnon ja samaan syssyyn dieetin. Jojoilua jo vuosikymmen, ihanaa! Nyt siis uusi yritys tämän haasteen kanssa:


10 vuotta sitten:
Aloitin kauppiksen.
Otin ensimmäisen tatuointini.
Hengasin perjantaisin Abc:llä ämmien (as in Marian, Marjaanan ja Minna) kanssa.


5 vuotta sitten:
Ostin oman asunnon as in muutin porukoilta pois.
Erosin kolmen vuoden suhteesta.
Aloitin tekstinkäsittelijän työt.
Juhlin usein ja paljon.
Sain kymmenittäin uusia kavereita.


3 vuotta sitten:
 Kävin kaksi kertaa Cheekin keikalla. Tarkoituksella. Po-po-po-poskiii!
Vietin ensimmäistä vuosipäivää nykyisen kumppanini kanssa.
Elämä oli oikeastaan aika vakiintunutta töiden ja seurustelun merkeissä.
Hyppäsin benjin.


1 vuosi sitten:
Irtisanouduin.
Pidin pisimmän loman sitten työelämän aloittamisen.
Otin viimoisimman tatuointini.
Matkustin Dubliniin ja Roomaan.
Huiputin Saanan.
Aloitin museoissa, näyttelyissä, teattereissa yms pyörimisen.


Kuluneena vuonna:
Selkäkipuilin ensimmäiset 9 kk.
Saikutin.
Kävin röntgenissä.
Lihoin.
Aloitin kahteen otteeseen saliharrastuksen.
Hyppäsin tandembenjin.
Piipahdin Zürichissa.


Eilen minä:
Tein töitä.
Kävin salilla.
Luin Kingin Unettoman yön toistamiseen loppuun.
Sain vieraan.
Katsoin Metal Evolution-dokkaria.

Tänään minä:
Olin kahteen asti hyvällä päällä.
Sain töissä hauk... kritiikkiä.
Rikoin sateenvarjoni.
Olin ajaa kolarin.
Itkin.
Käyn vielä salilla.
Luen kaiken maailman kertyneitä ilmaislehtiä.

Huomenna minä:
Menen salille.
Juhlin Kontulassa 25-vuotissynttäreitä.
Juhlin Mustikkamaalla 25-vuotissynttäreitä.
Mahdollisesti juhlin Prkleessä halloweeniä.
Kuuntelen nillitystä juomattomuudestani.
Tulen kotiin nukkumaan.

Ylihuomenna minä:
Karkkipäivääää!
Käyn tädin luona syömässä.

Viiden vuoden päästä minä:
Olen naimisissa. (No pressure, Eetu.)
Asun omakotitalossa/rivitalon päätyasunnossa.
Teen samaa työtä, mutta toisessa työpaikassa.
Vastailen lapsikysymyksiin "en oo edelleenkään hankkimassa".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)