lauantai 15. joulukuuta 2012

Vielä yksi toisto

On kulunut 10 vko 2 pv itkupotkuraivarimeltdownistani. 10 vko 1 pv sitten aloitin jälleen saliharrastukseni (x5/vko) ja ystäväni suosituksesta rekisteröidyin Kiloklubiin. Mulla on aina ollut painonhallinnan kanssa ongelmia ja olen teini-iästä asti jojoillut painoni kanssa. Tämänkertaisen dieettini aikana en ole kertaakaan käynyt vaa'alla (tällainen toiminta tuppaa vain masentamaan), vaan sen sijaan olen ottanut mittoja. Olen enemmän kuin tyytyväinen saavuttamiini lukemiin ja voin tänään hyvillä mielin lähteä Mikkeliin viettämään kaverini synttäreitä vetämällä ykköset ylle. Eli juhlamekon, joka vielä syys-lokakuussa ei olisi mennyt edes väkipakolla repeämättä kiinni. Vyötärönympärys -9 cm, lantio -6 cm.

Toissapäivänä kokeilin myös naftimpaa juhlamekkoani, jota käytin 09 vaiheessa, jossa olin hyvinkin pieni (no en ehkä muiden, mutta oman mittapuuni mukaan). Tämäkin mekko meni kiinni. Uskaltauduin tästä rohkaistuneena kokeilemaan pienenpientä ja lyhyenlyhyttä camokuosista minihametta, jota aikoinani käytin alvariinsa. Vielä sentti-pari ja sekin istuu täydellisesti.

Vasemmalla mekko, jonka pistän tänään ylle, oikealla kuva toisesta juhlamekostani vuodelta 09 .


5 kommenttia:

  1. Vitsi tulin hyvälle tuulelle tästä postauksesta!
    Mäki oon ihan treeni moodissa nytte! Tulosten näkyminen on aivan huippua!
    Millanen saliohjelma sulla on?
    ÄÄÄ super marjut! :)
    -Sini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 30 min pyöräily/soutu, 30 min lihasharjoitus. Jälkimmäisessä teen aika paljon fysioterapeutilta saatuja keskivartaloa vahvistavia harjoitteita, jotta se avittaisi mua vähemmän selkävammaiseksi. :)

      Poista
  2. Aika hyvin lähtenyt vyötäröltä senttejä, ja loppujen lopuksi aika nopeasti. :) Onnittelut ja tsemppiä tavotteeseen! Tosi kaunis oot nuissa molemmissa kuvissa, todella kauniit mekot. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän!

      Nopeastihan siitä kaikki turvotus ja pöhnät lähti ihan ensimmäiseksi, sittemmin onkin ollut hidasta, mutta vakaata kaventumista. :)

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)