torstai 21. maaliskuuta 2013

Screw you guys, I'm going homo

Koitin maltillisesti odotella tähän postaukseen loppujakin kuvia. En onnistunut.


Toppi: H&M
Korsetti: Backstreet
Hame: Backstreet
Monot: Dinsko
Kaulakoru: Sir Roi

Viime perjantaina ravintolalaiva Wäiskin alakerta oli varattu yksityistilaisuutta varten. Juhlakalut B & T, eli eksäni ja hänen nykyinen naisensa, viettävät kihlajaisiaan, sekä T:n synttäreitä. Paikalle olivat hommanneet alan ystäviään dj:ksi ja valokuvaajiksi ja tietenkin (minua eniten kiinnostaneen) jättimäisen kakun. Siellä sulassa sovussa juhlivat sateenkaarikansa, gootit, sun muut röllit.

X-ihminen


Tämä viikko on mennyt huisin nopeasti, eikä vähiten sen takia, että jossain hulluuden puuskassa keksin kutsua kymmenen ihmistä luokseni syömään sunnuntaina, joten olen miettinyt ruokalistaa, tehnyt ruoasta koevedoksia, siivonnut, hakenut tarjoiluastioita lainaan, laskeskellut rahanmenoa... Päivälliskutsut, jumankekka. Tähän tää on nyt lähempänä kolmeakymppiä mennyt. Liikuntaa ja leipomista, lehdissä eniten kiinnostaa reseptit, ja ainoa, mikä luetaan kannesta kanteen on Kotivinkki. Päivärytmistä ei poiketa ja arkena mennään kasilta nukkumaan.

3 kommenttia:

  1. Mä oon yhtä vanha, mutta en näemmä vieläkään aikuinen. Tota resepti- ja "illalla kasilta nukkumaan"-vaihetta jo odotellen...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä voit olla maailmankaikkeudessa mun tasapainottava tekijä. ^^

      Poista
    2. I'd love to! Pidetään tää näin :D

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)