sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Vielä yksi toisto part IV

Tämän kuukauden punnituspäivä näytti -1,1 kg helmikuiseen verrattuna, eli 65,5 kg. Puoli kiloa tavoitteeseen. Näin pieni oon viimeksi ollut 16-vuotiaana. -11 cm on lähtenyt all over the place.

Saan kyllä osaksi tästä Maijaa kiittää, se kun vinkkas Kiloklubista. Ennen oon jaksanut olla kuurilla max 4 kk kunnes oon palannut takaisin vanhoihin tapoihin, mutta nyt kun tiedän tarkemmin paljon missäkin on kaloreita ja paljonko kulutan, oon syönyt paljon enemmän ja paremmin edellisiin dieetteihini verrattuna ja jaksanut tätäkin touhua ilman minkäänlaista ongelmaa. Oon laihduttanut rauhallisemmin, tasaisemmin, harkitummmin, fiksummin ja pitkäjänteisemmin.

Rehellisyyden nimissä pitänee tunnustaa, että oon tässä jo parin viikon ajan alkanut vähäsen höllätä. Sunnuntaina on karkkipäivä ollut alusta asti, mutta oon parina kertana lauantaisin saattanut mutustella kaikkea turhaa ja ei-niin-terveellistä, jos sellainen tilanne sattuu tulemaan. Kuten eiliset kaverin synttärit tai viime lauantainen Mikkelireissu.

65,5 kg, la 9.3.

3 kommenttia:

  1. Hyvä minä. MMMINÄ.. :D no ei vaan... ^^

    VastaaPoista
  2. Hei, oon seuraillu sun blogia ja sitä on mukava ja mielenkiintonen lukea.Seurailen jatkossakin. Nättejä vaatteita ja itekin oot niin nätti:) oon kiinnostunu tosta sun painon pudotuksesta kun ilmeisesti muutaman kilon tiputi ihan vaan normaalipainon sisällä ja se ei aina oo niin helppoa. Jos vaan saa kysyä, että minkä verran sulla on pituutta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiva kun oot tykännyt. :)

      Oon 165 cm eli normaalipainon yläraja mulla on 68 kg. Alkupainoa en syksyllä uskaltanut punnita, mutta arvelen sen olleen 75 kg tai hippasen jopa sen huonommalla puolella.

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)