sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Tautista menoa

Olenpa päivitellyt ahkerasti tällä viikolla... :o Tämä viikonloppu ei ollut mikään jännitysnäytelmä, mutten lenssuisesta olostani huolimatta kolmea päivää neljän seinän sisällä pysynyt. Paitsi perjantain. Perjantaina makasin noin 9h sohvalla puolesta päivästä iltayhdeksään, kun en muutakaan jaksanut. Hyvä, että sain puristettua itsestäni irti sänkyyn siirtymisen.

Nyt muuten on taas kone kunnossa, koska Eetu on mun sankari: määritti vian, haki uuden näytönohjaimen, asensi sen ja siivosi muutenkin konetta minun katsellessa ihaillen ja huuli pyöreänä vieressä.

Eilen poikkesin lääkkeiden voimalla kaveripariskunnan tupareissa istumassa ja sitten istuin vähän lisää, kun käytiin siskon kanssa katsomassa The Host. Aikoinaan en saanut millään sitä kirjanakaan luettua raivokkaasta yrittämisestä huolimatta ja leffankin paras osuus oli kauan odotetut lopputekstit.


Tänään on ollut jo parempi olo ja oon pärjännyt pelkkien nenäliinojen ja Nasolinin avulla, vaikka äsken mulle kommentoitiinkin, että "mitä sä siinä höngit". Oled ihad dugossa. Ja väsynyt, koko ajan väsynyt. Mutta kokosin itseni hetkeksi, kun käytiin poikaystävän ja siskon kanssa ulkona syömässä. Tällä hetkellä työn alla on Rangon katsominen. Viimeaikainen leffojen katselu rajoittuukin animaatioihin: Räyhä-Ralph, Frankenweenie, Viisi legendaa, Hotel Transylvania...


Ach! Porukatkin kävi poikkeamassa lauantaina aamupäivästä:
Äiti: "No, näytäs ny."
Minä: "Ai iskä kerto..."
Äiti: "Joo'o."
Seurasi lahkeen nosto, uusien tatuointien esittely, taivastelua, kauhistelua ja kielto uusille kuville.
Minä: "Kyllä mun kaveritkin haluis, että dokaisin niiden kanssa joka viikonloppu, mutta en mä sitä silti tee." *äiti nostaa ylpeänä peukkua* "Että en mä teidän kieltelyitäkään lähde tässä noudattamaan." *äiti näyttää masentuneelta*
On ne ihania. Laitan tuosta uudesta tatuoinnista kuvaa, kunhan se lopettaa punastelun.

4 kommenttia:

  1. Haha sellaisia ne vanhemmat vähän ovat :D tatuoinnit voi kauhistus!
    Nopeaa paranemista sinulle kuitenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla mitään hätää oo, pidä ittestäs huolta siellä. :)

      Poista
  2. Voi, että sun hiukset on upeat :) <3
    Innolla odotan näkeväni millainen tatuointi tuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Malttamattomana ehkä jo tässä alkuviikosta esittelen nilkkapohjekoipiloitani. ^^

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)