torstai 2. toukokuuta 2013

Vappupäivä

Työväen juhlapäivä alkoi ahdistunein fiiliksin, kunnes nousin älyttömään ysin-kympin aikaan muutamien tunnin yöunien jälkeen ja tarkistin illan vahingot. Kaikki tallessa ja vahingoittumana, niin minä kuin tavarani. Success!

Sain päivän käyntiin, kun kaveri infosi Palefacen ilmaiskeikasta ja pyysi mukaan. Puolen päivän jälkeen olinkin jo saanut naaman kuntoon, tehtyä ruokaa ja puhallettua nollat. Yhdeksi suuntasin Hakaniemen torille. Ihan perillä en tapahtumasta ollut, jonkunnäköistä kulkuetta oli ollut ennen ilmeisestikin tätä Vasemmiston kansalaisjuhlaa, jossa oli höpöttämässä eduskunnan puhemiestä ja liikenneministeriä. Boring. Mutta ai että se Paleface. En ollut aiemmin nähnytkään livenä. Ensin pari biisiä akustisena, sitten tuli Räjähtävä nyrkki-bändi lavalle ja vieraili siellä joku newyorkilainen räppärikin. Olin aatellut, että vetävät pari biisiä, mutta mitä vielä, kolmen vartin setti!




Sateenkaariperheseuralaiseni läksivät rauhoittuneeseen Ruttikseen ja minä menin moikkaamaan Josafatin kallioilla pikniköiviä kavereitani. Ihan hyvässä hapessa näyttivät olevan. Kauaa en jaksanut istuskella, kun hellyydenkipeä ja läheisyydenkaipuinen tunnetilani veti takaisin himppeen. Oli kuitenkin hyvä, että olin saanut itseni liikkeelle, ettei hyvä keli mennyt mennyt hukkaan kotona sisätiloissa möhnätessä.


Kokomustissa keväisesti kävin ihmisten ilmoilla, mutta väriläikkänä iskin lettiin kiinni uuden kukkapinnin. Olen vähitellen alkanut lämmetä väreille. Vihreälle jo aikaisemmin, mutta viimeisen vuoden sisään siniselle. Kaulallakin on uutta, a lucky charm! Neliapilakorun, kuten kukkakoristeenkin, ostin edellisviikolla Glitteristä.


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! ^^ Täytyy myöntää, että niihin oon kyllä ihan tyytyväinen. :)

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)