keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Vielä yksi toisto part VII

Onpa viime aikoina tekstit menneet liikuntapainotteisiksi... Ja jatkuu vaan!

Kertauksen vuoksi: olen 165 cm ja viime vuoden lokakuun alussa painoin arviolta 75-78 kg. En uskaltanut punnita alkupainoa. Minun pituiselle normaalipaino olisi about 51-68 kilon välimaasto. Tavoitteena oli tiputtaa painoa 65 kiloon, jonka saavutin huhtikuussa, puolen vuoden dieetin ja kuntokuurin jälkeen. Tällöin tiputin salikertojani yhdellä ja lisäsin syömisiä, alkoi siis painonhallintakausi. Kesällä koin pientä takapakkia, koska onnistuneeseen lomaan kuuluu väistämättä hyvin syöminen (grillailu, jätski etc, ja okei, alkoholikin), mutta elokuussa ryhdistäytyminen ja Fressiin liittyminen on saanut painon takaisin urilleen ja nyt viimeksi vaaka näytti 62,9 kiloa.

Ja niitä kuviahan sai sitten klikkaamalla suuremmiksi!

9/2013 - 6/2012

Alla nousujohdanteinen reenailuni Fressiin liittymisestä eli keskiviikosta 28.8 lähtien, ennakoin tähän myös loppuviikon. Vertailun vuoksi: vajaan vuoden verran kävin salilla 4-5 kertaa viikossa, tunnin kerrallaan. Joskus korvasin salin lenkillä tai seinäkiipeilyllä.

VIIKKO 35
Ke: bodycombat 55min, bodybalance 55min
To: ryhti 30 min, abs 30min, sh'bam 45min, kahvakuula 45min
Pe: vatsa-peppu 55min, venyttely 55min
La: kuntosali 1h
Su: -
Yht. 7h 10min

VIIKKO 36
Ma: trainer-aika 1h, polte 30min, kevytspin 30min, kahvakuula 55min
Ti: bodypump 55min, vatsa-peppu 55min
Ke: bodycombat 55min, bodybalance 55min
To: abs 30min, polte 30min, sh'bam 45min
Pe: vatsa-peppu 55min, jooga 75min
La: kuntosali 1h, vesijumppa 45min
Su: -
Yht. 12h 15min

VIIKKO 37
Ma: trainer-aika 1h, bodycombat 55min, kahvakuula 55min
Ti: sh'bam 45min, abs 30min, pilates 55min
Ke: bailamama 55min, kuntosali 50min, bodycombat 55min
To: zumba 45min, vatsa-peppu 30min, abs 30min
Pe: crosscore 45min
La: kuntosali 1h, vesijumppa 45min
Su:-
Yht. 11h 55min

Kyllähän tämä tahti tästä tulee vielä rauhoittumaan normaaleihin uomiin tulevaisuudessa, kunhan olen löytänyt suosikkituntini ja alkuinnostus hiipuu. Ryhmäliikuntavaihtoehtoja on 25 ja tarkoituksena olisi testata kaikkia ensimmäisen kuukauden sisään. Paitsi spinningiä. Sitä riitti yksi kerta, samaa hommaahan se on muillakin spin-tunneilla. Tässä vaiheessa lemppareiksi ovat muodostuneet combat, balance ja sh'bam. Alle listasin vielä tulevina viikkoina kokeilua odottavat:

party, powerplate, vesicircuit, vesijuoksu
(kuntospin, maratonspin, sykespin, vuoristospin)

Vielä yksi toisto-sarjan edelliset postaukset kyllä löytyvät jostain arkistojen syövereistä, alkaen TÄSTÄ.

10/2012 - 3/2013

At the beginning of last October I weighted 75-78 kg. I was too afraid to weigh myself then. I'm 165 cm. Normal weight to me is something between 51-68 kg. I started dieting and going to the gym. Six months later I reached my goal: 65 kg. I experienced some setback during the summer, mainly because a good vacation to me includes lots of icecream and grilled food, and not controlling every bite I take. A month ago I pulled myself together again and since then I've lost all the summer puffiness and some more, and the scale is once a again a friend showing me the reading of 62,9 kg.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)