tiistai 17. joulukuuta 2013

Make Up Forever Academy

Tämä tulee viikkoja ja taas viikkoja jälkijunassa, mutta tulkoot! Töistä päästyäni eräänä marraskuun perjantaina kiiruhdin Töölöön Make Up Forever Academyn tiloihin Mari-liisin meikattavaksi. Hän opiskelee meikkaajaksi/maskeeraajaksi ja lupauduin mennä paikkaamaan perunutta mallia.



Pari tuntia siellä kokonaisuudessaan meni. Tässä ajassa sain 50-luvun meikin nassuuni ja otettiin pienessä studiossa kuvaajan kanssa ns. virallisia kuvia. Kuvaaja kehu niin maan kauhiasti, vaikka koko kehoni huusi haluavansa pois kuvaustilanteesta ja omasta mielestä olin tönkkö ja hermostunut ja niin kaukana elegantista naisesta kuin vain voi olla. So awkward...



Pistin tuon yhteiskuvan meistä facebookiin ja yllätyin, kun porukka heti tajusi, miksi näytän niin erilaiselta. Ne kulmat! En ollut ennen edes tajunnut miten vaaleat mun kulmakarvat on. Ilman muuta meikkiä vahvoilla kulmakarvoilla näytin julmetun ilkeältä, mutta eipä nuo pahat sitten olleet, kun muut mössötkin oli heitetty naamalle. Iltaan mennessä olin niihin jo omituisen kiintynyt enkä olisi tahtonut pestä meikkejä pois. Kulmissa mulla oli väriä ekaa kertaa ikinä, tekoripset sentään oli kerran aiemmin olleet päässä.


Kotiin päästyäni Eetu pelästyi mun uutta luukkia! Aiheutan sille sydämentykystä, kun edellislauantaina olin muuntautunut naamiaisiin blondiksi ja nyt tämä. Yllättävä (-n kallis) sivuvaikutus tällä oli; kuukauden sisään pistin koko pikkupikkuisen meikkirepertuaarini uusiksi. Oon myös meikatessani alkanut pistää väriä kulmiin. Life changing experience!

Oon toistamiseen menossa ylihuomenna lainaamaan Mari-liisille naamaani, jee! Saanen ensi viikolla aiemmasta kerrasta ne viralliset kuvat (nää kaikki oli omasta kamerasta), pistän niitä silloin sitten erilliseen postaukseen, kuten myös perjantaina otettavista kuvista. Tuun kuulemma saamaan sen verran supervahvat meikit, että "voi olla ettet halua lähtee niissä ulos". Be afraid, be very afraid...



Last month I borrowed my face to Mari-liis, who is studying to be a make up artist. She did a 50's make up to me. This experience had a suprising (-ly expensive) side effect: in a month I had renewed my whole make up repertory, fortunately it was tiny to begin with. This week I'm going again to be poked with brushes and pencils. I'll be having "the official pictures", taken by a real photographer, later on.

2 kommenttia:

  1. Oi kun oot kaunis. Itse olen tummempihipiäinen ja tumma paksu kihara tukka mutta kuinka ollakaan kulmakarvat ovat lähes olemattomat -.-' joten olen kehittänyt fiksaation niihin ja piirrän ja väritän aina mahdollisimman hyvin ne naamaani :D plus kiinnitän muiden kulmiin paljon huomiota..hullu mikä hullu. Anyways pointti oli että jes! kulmakarvat! Ne tuo niin paljon lisää kasvoihin :) Sulla on vielä tosi hyvän muotosetkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitus! ^^ Tätä ennen en ollut antanut paljoakaan ajatusta kulmakarvoille, mut nyt tulee kyllä samalla pistettyä kulmiin väriä jos satun muutenkin meikkaamaan. Pitää tähän vielä tunnustaa, että ei mulla oikeesti ole noin hyvän malliset, meikkaaja piirsi ne vaan noin nätiksi! :)

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)