keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Shredder edition

Olen virallisesti höperöitynyt. Silppuri on niin hassu pieni möngertelijä! Samaistun ihan täysiä: sen meno näyttää samalta kuin miltä minä näytän selkäkipuisena plus perusilmeetkin on ihan samaa kaliiperiä. Tässä hieman kuvasatoa viimeiseltä kolmelta viikolta.

Kaverit on kyselleet miten iso Silppuri on. 476 g, 13 cm. Marjut for scale.










...no ehkä siinä oli tähän hätään tarpeeksi kuvia. Onko teille kilpikonnat sarjaa "oooo miten ihana" vai "hyiii miten ällöttävä"? Mulle on ollut jo vuosia selvää, että jos jonkun eläimen itselleni hankin, on sen oltava kilppari. :)

6 kommenttia:

  1. Ihana mikä kiukkuilme viimeisessä : D Ja tuo turtlesien taistelu on kanssa hassunhauska kuva! Mulle kilpparit on aina ollut jeejee-eläimiä, aivan hervottoman symppiksia vaikken itse ole koskaan omistanutkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen perusilme onkin just tommonen vihaisen ja epäilevän näköinen. :D Ja Silppuri voitti Rafaelin!

      Poista
  2. Äärimmäisen sympaattisen oloinen kaveri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun suosikkijutut on tän haukottelut (kuten viidennessä kuvassa) ja silmäniskut; välillä tää räpsyttelee simmujaan eri aikaan. :')

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)