perjantai 13. helmikuuta 2015

Kännykuvakollaasikokoelma

Operaatio kännykuvien tyhjennys. Viime helmikuulta tälle helmikuulle. Karsin kylläkin melkoisesti, mutta onhan näitä. Aaand go!

Oma naama tietenkin ensimmäiseksi. 1) Vili auttaa töissä. 2) Säädin huivin kanssa. 3) ja 4) Pistin Eetulle kuvia, ettei se unohda miltä näytän.


Tommonen mulla on! Se 1) käy Somerolla ostoksilla, 2) odottaa Haraldin edustalla kavereita, 3) poseeraa mulle vanhan kämpän edustalla ja 4) paistattelee päivää Nuuksiossa, koska piti hengailla paikassa X sen aikaa, kun välittäjä esitteli meidän kämppää ihmisille.


Perhettä. ♥ 1) Iskä ja Eetu Somerniemen torilla. 2) Iskä ottaa lepiä ja äiti lueskelee sopimushepreaa, jota en itse ymmärtänyt. 3) Äitee nukahti Vili vierellään. 4) Iskä kaivoi vanhat suksensa esille Eetua varten, joka lainasi niitä Vihti Skihin. Suksien merkki: Atomic Ars. Joo...


Ja sit alkaa Vilipostaus. Näissä ensimmäisissä tapauksissa sisko oli pyytänyt mua lenkittämään sitä tai pitämään sille seuraa joutuessaan itse ylitöihin tai jos oli muita menoja.  1) Sadetakki-Vili. 2) Syksy-Vili. 3) Silmä tarkkana-Vili. 4) Nukkumatti-Vili.


Viltsu vahtii mun työn tekoa. Nää kaikki kymmenen seuraavaa kuvaa on siltä ajalta, kun tein etätöitä porukoilta käsin, sisko oli kaksi viikkoa New Yorkissa ja Vili oli sen aikaa vanhemmilla hoidossa.


Siitä oli seuraa tauoillakin.


Huomaa mut! Leiki mun kanssa!


1) Meilahti, maisema Syöpätautien klinikan 7. kerroksesta. 2) Maisema vanhan kodin edustalta. 3) Kevät Karakalliossa. 4) Syksy Vallikalliolla.


1) En mä oikeesti ostanut tota... No ostin mä... Älkää tuomitko. 2) Iskä toi työpäivääni yllätyksen, tämäkin niiltä ajoilta, kun tein etätöitä Vihdissä.


Ja vielä jämät. 1) Meidän hotelli Islannissa. Melkein nukkumaanmenoaika. Minä luen sängyssä ja sisko kattelee sohvalla todennäköisesti Big bang theoryä. 2) Uuden kämpän olkkari alkoi muodostumaan, piti pistää vanhemmille väliaikakuvaa.


Just going through pics from my cell. From last February to this February.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)