perjantai 7. elokuuta 2015

Marjut ♥ Eetu 7v.

Virallinen vuosipäivä oli eilen. Miten yhtäkkiä voi muka olla jo seitsemän vuotta kulunut? Vieläkään en anna Eetun lähteä töihin ilman pusua ja "hyvää työpäivää, kulta, rakastan sua". Vieläkin iltaisin tahdon, että se peittelee mut ja antaa hyvänyönsuukon. Minun elämäni höpönassu, kultinaama, frodopeppuli!

Viime vuosipäivään verrattuna parisuhde on ottanut aimo harppauksia! Kuuden vuoden luhtitalokaksiossa asumisen jälkeen ostettiin rivitaloasunto ja samaan syssyyn pari eläintä. Noin muuten mun kihlautumis- ja häähaaveet on edelleen haaveita. Voin antaa esimerkin kuinka kaukana mahdolliset häät ovat: pari viikkoa takaperin polvistuin Eetun eteen, joka sai sätkyn ja koitti lähteä huoneesta. Kysyin häneltä "tuletko kauppaan kanssani". :')


Oltiin ensin mietitty menevämme Haraldiin vuosipäivänä syömään, mutta tän mun uuden hurahduksen johdosta lähdettiinkin Nuuksioon. Erämies-Eetullekin se sopi hyvin. Tein meille kana-halloumisalaattieväät valmiiksi, pakkasin oleelliset asiat mukaan, otin Eetun kyytiin Leppävaaran asemalta hänen töistä päästyään ja ajettiin Nuuksioon, Haukkalammelle. Olin ennakkoon katsonut mitä kätköjä Haukankierroksella on ja tallentanut niiden koordinaatit GPS:ään. Meillä meni 2h 40min neljään kilometriin, yhteen evästaukoon ja kymmeneen kätköön, mutta löydettiin kaikki, 10/10, vaikka niistä kaksi meinasikin viedä meistä voiton ja luovutus oli lähellä. Kotiin päin lähdettiin ajamaan vasta yhdeksältä, eli mun normaali arkirytmi koki kolahduksen, mutta kerrankos sitä. Eetu pisti kotona vielä saunan päälle, mutta kävin vain nopeasti suihkussa ja rojahdin ihan naattina sänkyyn.

Ei meillä mitään lahjuksia ole vuosipäivänä ollut tapana ostaa, mutta nyt mä olin itsekeskeisesti mennyt ja tilannut meille liput Ricky-Tick Big Bandin keikalle Sellosaliin marraskuuksi, koska halusin sinne seuraa mukaan. Kyllä Eetukin siitä tykkää ja sitä kuuntelee, mutta tuskin sillä muuten tulis tuonne mentyä.


Triviaa: ♥ Meillä on ikäeroa 3v 3 kk. Minä olen 28, Eetu 25. ♥ Meidän toiset nimet on Hannele ja Eetu Mikael (Eetun ensimmäinen nimi on Janne, mutta kutsumanimi on Eetu). ♥ Tunnettiin toisemme seitsemän viikkoa ennen kuin alettiin seurustelemaan. ♥ Tarinoin suhteen alkuvaiheet pitkän kaavan mukaan viime vuoden vuosipäiväpostauksessa. ♥ Meillä ei ole lapsia, sen sijaan pikkupalleroiden virkaa toimittaa hamsteri ja kilppari. ♥ Minä olen kotoisin Vihdistä ja Eetu Sipoosta.


Yesterday was our seventh anniversary. We went to Nuuksio national park to hike a 4 km long Haukankierros and to find some geocatches. After 2 h 40 min, a lunch break (I had made a chicken-halloumi salad) and 10/10 found geogaches we were back at the starting point.

If anyone wonders when are we going to take the next big step, I'll tell you a story that demonstrates how far we are from marriage: couple of weeks ago I kneeled down before Eetu. He strartled and tried to get out of the room. And I asked him: "Will you go to the grocery store with me?" :')

6 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon<3 Vaikutatte ihanalta pariskunnalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ollaan tämmönen ihan keskiverto jees. 8)

      Poista
  2. Oioioi, onnea. ♥♥♥ Hymmyilyttää mahottomasti tuo sinun polvistuminen, oottepa ihania!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että ees jotain hymyilytti. :D

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)