keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Vaahtera, kuutamo ja luumu

Lahjat ostettu! ...itselleni. Kyllä minä ihan röyhkeästi ajattelin itseeni törsätä sokaistuani palkasta ja tulevasta veronpalautuksesta.

Juuri ennen Frankfurtin reissua ostin vaahterariipuksen Sir Roilta. Jäi kiusaamaan ajatus toisestakin korusta ja kun se ei vaan jättänyt mua rauhaan, tilasin senkin. Kaunis pyöreä hohtava kuu! Niin nättejä riipuksia täynnä koko paikka, ah! Yksi Sir Roin koru mulla olikin jo entuudestaan kaapissa, en vain ollut muistanut koko kauppaa pitkään aikaan.

Kuva: Sir Roi

Suihkugeeli meni ja loppui, joten ajattelin hemmotella itseäni Body Shopissa. Nuuhkuttelin aikani eri tuoksuja kunnes päädyin luumuun. Samaa Frosted plum-sarjaa ostin vartalovoiteen, kun mulla ei sellaista kaapista löytynyt ja tänä talvena voisin koittaa olla vähemmän kuivakinttu. Oon laittanut nyt muutamaan otteeseen tuota voidetta mun kämmenselkään ja sitä sitten onnessani nuuhkinut. :')

Tiesin tehneeni lokakuun kirjamessuilla oikean päätöksen, kun jätin Rönnbackan Hautalehto-sarjan uuden kirjan ostamatta. Tarjous my ass. Adlibriksella oli muutenkin halvempaa, mutta Black friday-alennuksella lähti vielä lisää hintaa pois. Säästinköhän minä nyt kympin vai 15 euroa... Oon valikoiva kitupiikki. Hyvin sain senkin rahan menemään moninkertaisesti noihin muihin juttuihin. :P


Presents, check! To myself I mean. Since this month I get tax refund as well as paycheck, I pampered myself a little. Got two beautiful pendants from Sir Roi, a shower gel and a body butter from Body Shop and a book from Adlibris. Yayyy! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)