perjantai 19. helmikuuta 2016

IRL

Täällä mää vaan ruudun takana höpötän, mutta mitä tapahtuu oikeassa (blogi)maailmassa!

Monet sellaiset tyypit, joiden blogeja olin jo aiemmin lukenut, oon esimerkiksi blogimiiteissä tavannut ja on ollut tosi mukava nähdä näitä ihmisiä livenä ja joihinkin tutustua paremminkin. Mutta sitten jännästi kuitenkin noi Indiedaysin päivätapahtumat, joihin olen kaksi kertaa osallistunut, ei kuulu sellaisiin tapahtumiin, joissa näkee kauheesti tuttuja naamoja, vaikka hauskoja tapahtumia onkin. Niissä oli vain se pieni alternative-ryhmärämä, jotka tunsin tai joihin siellä tutustuin. Mutta se johtuu ihan suoraan siitä, että muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta mua ei oikeastaan kiinnosta lukea kuin alternative-blogeja. Olen suppea. :P Tosin täytyy myöntää, että yksittäisiä matkailupostauksia googlettelen, kun olen suunnittelemassa reissua tai haaveilemassa jostain tietystä kohteesta. Oon toki myös miittien ulkopuolella bongaillut lukemistani blogeista tuttuja naamoja, mutta en ole tainnut uskaltautua juttelemaan kuin kertaalleen. Joskus olin moikkaamassa yhtä tyttöä kunnes muistin, että eihän se mua tunne. Äkkiä käsi alas! :')


Mulle on pari kertaa tultu huikkaamaan, että hei luen sun blogia. Aaaaa miten ihanaa, sydäntä on lämmittänyt! Hauskin juttu kuitenkin oli, kuulin tästä tosin vasta viikko tapahtuneen jälkeen, kun viime Nummirockissa pari tyttöä oli mennyt mun kavereita moikkaamaan, tunsivat heidät ihan nimeltä mun blogini perusteella. Meidän Bönthöleirinkin tiesivät. Kaverit olivat näillä tytöille meidän leirin näyttäneet, mutta oli jo niin myöhäinen yö, että lähes kaikki, minä mukaan lukien, taisivat jo olla nukkumassa. Nyt saa antaa itsensä ilmi! :)


Mua kiinnostaisi kovasti tietää ollaanko joskus tavattu, törmätty, juteltu, ootko jossain nähnyt mut vilaukselta? Ehkä pitäisi pitkästä aikaa järkkäillä blogimiitti, tavata myös teitä bloggaajia, joita en ole vielä nähnyt? Jonkun hauskan aktiviteetin parissa olisi hauska nähdä ja tutustua, esimerkiksi room escape-pelissä! Mielekästä kuitenkin olisi joku kiva tekeminen siinä samalla, ettei aika mene alkuun jännittämiseen ja hermoiluun, tätä kun tää suomalainen jurous vähän on. Yhteinen kokemus alkuun. Mua ainakin hieman (...paljon) ahdistaa uudet ihmiset ja tilanteet, mutta onhan se sen arvoista, jos sieltä joku ihana uusi kaveri löytyy. :) Ja miksei voisi treffata blogittomia lukijoitakin. Minkälaisia tyyppejä siellä ootte te, jotka ilman bloggeriin rekisteröitymistä seuraatte tätä blogia, minkälaista ikähaarukkaa löytyy ja mistäpäin maailmaa? Mistä lähtien ihmiset on olleet mun matkassa? Kuulustelu!


I've met some wonderful people through my blog, mainly at blogger meet-ups. But what kind of people do I have as readers? Who are you, where are you from? How long have you been a reader of my blog and how did you find me? Is there any specific topic you would like me to write about? Tell me! :)

All the pics are from blogger meet-ups.


6 kommenttia:

  1. Meillä on useampi tuttu, en oo sun kanssa koskaan kuitenkaan samassa porukassa ollu :) Käyt aina välillä mun työpaikalla syömässä ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa joo hei oon jopa ihan kartalla! Toivottavasti olen ollut miellyttävä ja kohtelias asiakas. :P

      Poista
  2. Miä olen pyöriny aktiivisena lukijana ilman bloggeria jo varmaan pari vuotta. Itä-Suomesta päin vajaa 20v. Kirjotat tosi kivasti, tätä lukee aina hyvillä mielin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa, kiitos palautteesta ja toivottavasti pysyt jatkossakin mukana. ^^

      Poista
  3. Olen ehtinyt lukea Mustetahroja jo alusta asti, sun kirjallinen ulosanti on tosi mielekästä luettavaa, jaksaapi pitempiäkin lurituksia lukea :)

    Meitä yhdistää lukeminen harrastuksena (etenkin Koontz ja King), leffaintoilu, osittain samankaltainen musamaku, keikat, (melkein) alkoton elämäntapa (pitää olla eritysspessutilaisuus!!!),GoT, tietynlainen nördäämis-asennne ja tietoisuus siitä miltä tuntuu riehua erimerkkisten punaisten suoravärien kanssa (itse luovutin jo vuosien taistelun jälkeen ja vaihdoin väriä helpompaan):D siinä ehkäpä myös niitä syitä miksi palailen lukemaan tänne!

    Teikäläinen on tullut vastaan niiiiiin monta kertaa vuosien aikana mm. keikoilla ja eri tapahtumissa, tuon pitkän, räiskyvän punaisen tukan bongaa muuten mustasta massasta aika helposti! :D Paras oli viime vuoden Nummessa, kun olit melkein joka jonossa mun edessä tai takana,tulit lukemattomia kertoja vastaan, meidän pikkuleiri oli lähellä Bönthöä, ja kaveri kävi pari kertaa teidän leirissä hörpsimässä jonkun pullosta :D Alkoi melkein tuntua stalkkerilta, vaikka oli oma buugie päällä ja minding my own beezwax :D En ole kyllä ikinä tullut moikkaamaan, koska ujous ja jurous :/

    Anygays, mukavaa kevättä sinulle! :)

    Terv. Outolintu-83

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan heti keksi millä tavoin paremmin maanantai voisi alkaa kuin lukemalla tällaisen kommentin. ♥ Ihanaa kevättä right back at you ja ehkä viimeistään seuraavassa Nummessa jonotellaan taas yhdessä ja jotkut maagiset juhannustaiat (tai erityisspessutilaisuusjuomat) johdattaa meidät ujosti ja jurosti kommunikoimaan edes yksitavuisesti toisillemme.

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)