torstai 5. toukokuuta 2016

Huhti- ja toukokuun LivBoxit - kannattiko 3 kk testaus?

Huhtikuu:

Golgate Max White Expert White-hammastahna: Ihanaa, tätä tällaista hemmottelutuotetta mä halusinkin... Kyllähän hammastahnaa tarvitsee päivittäin, mutta joo, en ollut tyytyväinen tähän yllätykseen. LivBoxin fb-sivujen kommentteja selaillessani en ollut ainoa: "seitsemästä viimeisestä boksista kuudessa on ollut jokin suuhygieniatuote", "rauhottukaa niiden hammastahnojenne kanssa!", "vannoin itelleni että jos lähiaikoina boxista tulee vielä yksikin hammastahna nii laitan tilaukseni päätökseen."
Lumene Arctis Glow-huuliöljy: Kuukausi boksin tulon jälkeen voin sanoa ottaneeni tän käyttöön. Huulet tuntuu tosi hyvältä tän kanssa! Enempi sävyttävää voisi kyllä olla.
Sim System 4 Oil Cure Hair Mask O-hiusnaamio: Mulla ei ole ongelmaa hiuspohjan kutinan tai hilseilyn kanssa, mutta kun kerran tällainen tuli niin kokeiltakoon. Pistän päähän muhimaan jollakin saunakerralla.
Osis+ Big Blast-volyymigeeli: Sanoin jo maaliskuun boxin monitoimisuihkeesta, että "käytän niin vähän tuotteita hiuksiini, että tälle tuskin on muutamaa satunnaista kertaa enempää käyttöä", pätee tähänkin.
Cutrin Chooz Hairspray Super Strong-hiuskiinne: ...ja tähän. Pitää alkaa lahjoittamaan näitä pois, ettei ole käyttämättömiä tuotteita laatikot täynnä.
Garnier Respons Mythic Olive-vartaloöljy: Oliiviöljyä iholle, ok. Siellä se on kuukauden käyttämättömänä kaapissa seissyt.


Toukokuu:

Palmolive Aroma Sensations Feel The Massage-suihkusaippua: Näitä tarvitsee aina, käyttöön.
Cutrin Pure ISM Anti-Green Shampoo: "Auttaa poistamaan hanavedestä tulleiden mineraalien aiheuttamat värjäymät." En tiennyt tällaista ongelmaa olevan olemassakaan. :o Mulla ei ole mitään keltaisuus- tai viherrysongelmaa hiuksissa tämän tän punaisen kanssa, joten jää käyttämättä.
Neutrogena Visibly Clear Correct & Perfect CC-voide: Oon käyttänyt vuosia Maybellinen Dream matte moussea. Välissä koitin jotain voidemaista peitettä, mutta iho jäi siitä tosi kiiltävän näköiseksi. Testasin tätä, eikä ollut liian tumma mun kalpealle iholleni ja jälki oli mattapintainen, ihan kuten halusinkin. Tätähän voi jopa käyttää, vau!
Nivea Creme Care Facial Cleansing Wipes-puhdistuspyyhkeet: Jes hyvä! Poistan meikit aina meikinpoistolapuilla eli näitä tarvitsen.
Biozell Professional Texturizing Spray-rakenne- ja volyymisuihke: Ei hyvä ihme, voiko näiden hiussuihkeiden tulo jo loppua... Neljä kolmesta boksista ja käytän niin niiiin harvoin.
Iberon puhelinlankaponnarit: Näitä tällaisia ponnareita oon jo aiemmin testannut. Kotona ihan ok, mutta esimerkiksi ryhmäliikunnassa ei tykkää millään pysyä paikoillaan. Eetu kysyi boksin nähdessään saako hän nämä, joten onneksi eivät turhia kuitenkaan olleet.
Bonuksena Pandan vadelmamuru-suklaa: Mmm... suklaataaaa...


Yhteenveto:

Kolmen kuukauden bokseista tuli 16 kosmetiikkatuotetta (miinustin ponnarit ja suklaan). Näistä olen joko ottanut käyttöön tai käyttänyt loppuun 2 tuotetta. Melko heikkoa. Kun tuohon kahteen lisätään ne tuotteet, joiden kanssa odotan edellisen samankaltaisen tuotteen loppumista ennen käyttöönottoa tai odotan sesonkia (aurinkovoide) luku nousee 9 tuotteeseen. En jätä ylimääräisiä tuotteita kaappiin pyörimään, vaan ajattelin koittaa lykätä niitä äidille ja siskolle. Äiti on aina hiuksiaan laittamassa, joten sille kelvannee ainakin jotkut hiuskiinteistä. Olisin toivonut paljon enemmän meikkituotteita ja paljon vähemmän hiussuihkeita. 16,90 e/kk hinnalla ja noin monella hutituotteella on ihan turha tilausta jatkaa, vaikka joitain kivoja juttuja sieltä tulikin. Mun kolmen kuukauden kokeiluerä siis loppui tähän. Kaikkea pitää kokeilla vai miten se meni. :)

4 kommenttia:

  1. Joskus olisi houkuttanut kovasti testata tuota LivBoxia, mutta eipä tullut tilatuksi juurikin sen takia että pelkäsin sieltä tulevan kaikkea turhaa. Lisäksi huvittaa tuo kertomasi hampaidenhoitotuotteiden määrä. Ihmiset kuitenkin varmaan etupäässä tilaavat tuota saadakseen jotain ihania yllätyksiä arkeen, mielestäni Colgaten hammastahna ei ole ihan sellainen vaikka varmasti tulisikin käytettyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä oli kokeilla, tietääpä vastaisuudessa, ettei tarvitse haikailla perään. Ideanahan toi on tosi kiva, kuukausittainen yllätyslaatikko jee, mutta hankala se on kaikkia miellyttää ja koittaa pysyä pidemmän päälle pysyä vaihtelevana ja mielenkiintoisena. :/

      Poista
  2. Mä oon pitkään tilannut liviä, jo yli vuoden. Mä oon ollut enimmäkseen pettynyt bokseihin just kaikkien hamppitahnojen ja lumenen tuotteiden takia. Ja siihen, että mulle on tullut liika tummia meikkivoitteita ja puutereita.

    Tän kuun boxi jakso pitkästä aikaa ilahduttaa enkä keksinyt okeastaan moitteita mistään. Kaikki menee kyllä käyttöön, varsinkin sen vuoksi kun tilataan äitin kanssa boxi pökkiin ja saatiin jaettua tuotteet tasan kummallekkin niin että kumpikin on tyytyväisiä.

    Oon nykyään melekone kosmetiikka hamsteri ja se on varmaan syy miksen osaa vaan lopettaa boxin tilaamista vaikka nii paljo saanki siitä välillä mielipahaa.. :D

    Lähinnä vaan ihmetyttää miks boxeissa on nykyään karkkia?!?! Jos tilaan boxin joka sisältää kosmetiikkaa nii emmä oota et siellä ois mitää herkkuja. :D Herkut saan kyllä ihan ite roudattua kaupasta jos siltä tuntuu. Toisaalta onhan se mukava ku on vähä nampskulia mukana, varma piristäjä jos muuten sisältö on kökköä mut silti mun mielestä sen karkin sijasta vois mukana olla joku meikki tai ihonhoito juttuli, sitä vartenha mä boxia tilaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin vähän skeptinen just tosta, että tuleekohan kuin paljon turhia tuotteita ja tulihan niitä. Mulla noi kosmetiikkahamsterin piirteet on uinuvia, enkä halua kamalaa määrää puteleita turhaan nurkkiin pyörimään. :P Oon suht varma, että äidille ja siskolle kelpaa noi loput tuotteet, että ainakin jonkun ne tekee iloiseksi. :)

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)