torstai 6. lokakuuta 2016

Describe yourself in 3 fictional characters

Frendien Monica tuli ihan ensimmäiseksi mieleen, liippaa niin kovin läheltä, vaikken myönnä ihan niin ääripää olevanikaan. Oon järjestelmällinen, pidän siististä kodista, oon kontrollifriikki. Olen aina oikeassa. Asiat pitää olla järjestyksessä ja omilla paikoillaan, kaikelle on omat systeeminsä: levyt aakkosjärjestyksessä ja kirjat tekijän mukaan, aamulla päivän vaatteet odottaa pinossa tietyssä järjestyksessä, saan tehdä työtä liukuvasti ja pitää tauot milloin haluan, mutta mulla on niihinkin omat aikataulutukset. Oon huono häviäjä, esim. Eetu ei suostu mun kanssa kaksistaan pelaamaan mitään. Tykkään aamuista, aamuherätykset on ok ja oon aina ajoissa kaikkialla. "Guys, rules are good! Rules help control the fun!"

Muumien Nipsu: "Nipsu rakastaa kaikkia kallisarvoisia tavaroita ja innostuu niitä nähdessään. Varsinkin kiiltävät ja kimaltavat esineet ovat erityisen kiinnostavia. Omistaminen on hänelle kuitenkin tärkeää – ja herkuttelustakin Nipsu pitää kovasti." Ruoka! Omistaminen! Oon myös vähän nössö, epäröivä ja varovainen.

Mulla oli kovia vaikeuksia keksiä kolmatta. Eetu ehdotti Hitleriä ja Hermionea, itse enemmän kallistuisin näistä kahdesta kohti Hermionea. :P Sääntöjä noudattava lukutoukka. Kaikki jännät ja impulsiiviset ideat on kyseenalaisia. Minäkin olin hyvä koulussa, kauppiksessa todistus oli luokan parhaita.


Monica from Friends. I'm organized, I like to keep things clean, I'm a control freak. Everything has it's own place and everything needs to be in it's right place. I'm always right, I can't cope with losing. I like mornings, I'm always on time and  "Guys, rules are good! Rules help control the fun!"

Sniff from the Moomins. I too love food and owning things and I'm sort of a wuss.

I had hard time with the third one. My boyfriend suggesterd Hitler and Hermione. With these two options I'm leaning towards Hermione. I'm a rule-abiding bookworm and I was really good at school, in business school my diploma was one of the best.

2 kommenttia:

  1. Funny tag!
    How long you been to find his three characters?
    I think for me, it would take me several hours of thinking. I am so complicated! :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monica came to my mind immediately, Sniff after a while of thinking and my boyfriend suggested Hermione. But anyway this "challenge" was in my mind several days before writing this. :)

      Poista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)