torstai 27. lokakuuta 2016

Omituiset hakusanat

Tällainen hassu pikainen tähän väliin. Näillä hakusanoilla ihmiset ovat löytäneet blogiini. Siis... mitä. Oon tosi pahoillani, jos porukka on joutunut pettymään. :') Tuo viimeinen on mun ehdoton suosikki! Useimmin käytetyt hakusanat ovat kuitenkin vähän perinteisempiä: Mustetahroja, Muumimaailma, Nummirock.

biluhoms
tykittelijämies
leveä perse
tissihierontaa
olen domina
känni tytöt alasti
rivokuva
anustappi uidessa
turvonnut pippeli
robin kuuma
nudismi nuuksio
radio aalto kaasunaamari
hopeanuoli traumat

12 kommenttia:

  1. Siis mitä kummaa, miten tuo on mahdollista :'D

    VastaaPoista
  2. Haha! Ihania. :D Mun blogiin on löydetty vaan suhteellisen fiksuilla hakusanoilla. Tai niitä tyhmiä ei ole ainakaan listautunut minnekään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon näitä ottanut ihan ylös, jos oon sattunut huomaamaan hassuja hakuja. :)

      Poista
  3. Eiiih repesin huolella, en tajua miten noilla on ikinä voinut päätyä sun blogiin! : D Omituisin omaan blogiin tuonut hakusana on "lihava nainen nahkahousuissa"

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana. :D Jollakin on selvästi ollut spesifinen mieltymys, toivottavasti löysi muilta sivuistoilta etsimänsä!

      Poista
  4. Nää on aina ihan parhaita! Sit voi vaan miettiä, tuleeko omilla hakusanoilla hauskuutettua bloggareita... kyllähän sitä joskus tulee googlailtua kaikkea outoa :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin tietoinen tästä hommasta, et pyrin olemaan avaamatta googlen kautta kenenkään blogeja, jos on jotain hölmöä tullut haettua. :D

      Poista
  5. Kuolen nauruun :''''DDD

    Mun kundikaveri just etsi jollekin ulkomaalaiselle kaverilleen kuvia Nummesta ja sano sit siinä, et "tääl tulee vaan koko ajan jonku random punapään kuvia!" Kävin sit kattomassa että kenen, oishan se pitänyt arvata.. ;D

    VastaaPoista

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)