keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Kevätmessut ja epäolennaisuuksia

Kärsin kirjoituskadosta. Vaikka olen sentään tehnyt muutakin kuin istunut kotona tän kuun puolella, mutta kuvamateriaalia ei oikein ole tullut otettua.

Oon koittanut saada ensi viikon teemabileisiin asukokonaisuutta kasaan. Oon katsonut parin päivän sisällä kaikki Netflixistä löytyvät 13 reasons why-jaksot. Oon käynyt kavereiden kanssa pelailemassa lautapelejä keskustan Kaislassa. Laitoin itselleni kalenteriin muistutuksen, etten sunnuntaina epähuomiossakaan avaa ovea virpojille. Kuitenkin suurimman osan päivästä olinkin silloin muualla, kun käytiin parin kaverin kanssa Kevätmessuilla. Oon käynyt luovuttamassa verta. Oon käynyt porukoilla. Oon käynyt tädin luona syömässä Eetun ja siskon kanssa. Oon käynyt ihmettelemässä siskon uutta kotia, ensin tyhjänä ja joitakin päiviä myöhemmin kalustettuna. Oon pakkaillut reissua varten, huomenna iltapäivästä on lähtö. Istun nyt tässä koneelle hiusvärin vaikutusajalla.


Kevätmessuista sen verran, että siellä kyllä kaiken sen kevät- ja mökkitavaran keskellä ja kukkasadon huumassa halusin minäkin olla oman elämäni hortonomi. Kukkia kaikkialle! Kaikkea ihanaa sisustustilpehööriä terasille! Ja mahtuisihan siihen tuosta paljukin! Sitten tulin kotiin ja muistin, että kauheesti vaivaa kaikesta, ihanan helppo tuo terassi, joka on pelkkää lautaa. Tosin tuohon etuoven viereiselle pikkupläntille pitää ostaa uusia aurinkokennovalaisimia ja repiä kuollut tuija pois, hupsista, miten se nyt sillain... Eniten odotan terassin kesäkuntoon laittoa ja grillikauden avaamista. Kuinka onkaan ikävä pekoniin käärittyjä homejuustotäytteisiä sieniä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Pidäthän kommentoinnin asiallisena. Kiitos viestistäsi! :)